Αρχική σελίδα / Αρωματα / Γυναικεία Αρώματα / Η Ιστορία ενός Αρώματος, Beautiful by Estee Lauder

Η Ιστορία ενός Αρώματος, Beautiful by Estee Lauder

Άραγε, μπήκατε ποτέ στην διαδικασία να σκεφτείτε την εξέλιξη μέσα στον χρόνο, τον τρόπο διαφήμισης και παρουσίασης, ενός διαχρονικού αρώματος;

Όχι;  Λοιπόν το κάναμε εμείς για εσάς και δείτε το αποτέλεσμα.

Βάλαμε στο τεστ ένα από τα κλασσικότερα αρώματα, από τον οίκο της Estee Lauder, το γυναικείο άρωμα Beautiful.  To Beautiful κυκλοφόρησε το 1985.  Ρομαντικό και λουλουδάτο άρωμα, προωθήθηκε ως το ιδανικό άρωμα «γάμου», πρίν από 25 χρόνια και έκτοτε συνεχίζει να είναι ένα από τα αγαπημένα μας λουλουδάτα αρώματα και σε διαφορετικές εκδόσεις.

Για να ρίξουμε όμως μία ματιά, στον τρόπο που λανσαρίστηκε ανά τα χρόνια… Ξεκινάμε

Πρώτος χρόνος κυκλοφορίας: 1985, μοντέλο Willow Bay

Έτος: 1986, ίδιο μοντέλο, ίδια φωτογράφηση

Έτος: 1987, ο φωτογράφος ίδιος (Skrebneski), αλλά το μοντέλο έγινε «ζευγάρι» σε vintage φόντο με καθαρές αναφορές σε μία νέα αρχή, σε μία νέα ήπειρο (από το άρωμα πάντως, δεν έχει αλλάξει ακόμα τίποτα).

Έτος:  1988, ο φωτογράφος συνεχίζει να είναι ο ίδιος, έχουμε όμως αλλαγή μοντέλου.  Εδώ βλέπουμε την Porizkova (δεν σας θυμίζει κάποια;;; όπως την Willow?)  Συνεχίζουμε….

Φτάσαμε κιόλας στο έτος 1991.  Ίδιο μοντέλο με την τελευταία φωτογράφηση, ίδιος φωτογράφος, μία μικρή αλλαγή όμως στο μπουκάλι.  Εδώ το καπάκι έγινε διάφανο.

Είμαστε ακόμα στην ίδια χρονιά, δηλαδή 1991, με καινούρια όμως διαφήμιση (άλλαξε το μπουκάλι, να κάνουμε και μία ακόμα φωτογράφηση).  Μοντέλο και πάλι η Porizkova και φωτογράφος ο Skrebneski.

Τρία χρόνια μετά, έτος 1994 και σαν να μην πέρασε μια μέρα….

Έτος 1995, και βλέπουμε την αξιαγάπητη Liz Harley σε μία υπέροχη φωτογράφιση.  Το άρωμα παραμένει ίδιο.

Έτος: 1997, και πάλι η γλυκιά Liz Harley, ίδια φωτογράφιση, αλλά επιτέλους σε μία διαφορετική λήψη.  Και συνεχίζουμε….

Περάσανε 10 χρόνια και βλέπουμε την προωθητική αφίσα του 2007.  Μοντέλο η Anja Rubik σε μία παραμυθένια φωτογράφιση.

Έτος 1998.  Ίδιο μοντέλο, ίδια φωτογράφιση, αλλά διαφορετική λήψη και το μπουκάλι του κλασσικού αρώματος, ανανεώθηκε.

Λοιπόν, τα σχόλιά σας;  Τι είναι αυτό που αλλάζει τελικά;  Μάλλον σχεδόν τίποτα.  Τα μοντέλα καθώς μεγαλώνουν, πρέπει να υπάρχει αλλαγή.  Το μπουκάλι επίσης, πρέπει να έχει μικρές αλλαγές, ώστε να το αναγνωρίζουν όσοι το χρησιμοποιούν χρόνια.  Η μεγάλη αλλαγή στον σχεδιασμό του μπουκαλιού φάνηκε πάνω στην 15ετία σχεδόν, ώστε να πάρει τα ηνία και η επόμενη γενιά.

Για να δούμε τώρα και τα τηλεοπτικά σποτ για το άρωμα.  Πρώτα η διαφήμιση του 1985:

Και μετά από 15 χρόνια περίπου, ίδιο άρωμα, ίδιο consept, με το πρόσωπο της Liz Harley

Αυτό το διαβάσατε ?

Περιποιηθείτε τα μαλλιά σας, με σπιτικές μάσκες

Φίλες μου, το Καλοκαίρι επισήμως τελείωσε και χαιρετάμε με «καλοκαιρινή» ακόμα διάθεση  πρέπει να σημειώσω, ...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *